Dieta a jídelníček

Home Kalorické tabulky Obezita Hubnutí Diskuzní fórum
diskuzní forum dieta

Dieta je korigovaný příjem potravin - upravený jídelníček. Pokud se jedná o dietu s cílem zhubnout, nazýváme ji Redukční dieta. Cílem redukční diety je odbourání přebytečného tuku. Taková dieta vyžaduje upravený jídelníček. Pokud chci však zhubnout dietě se asi nevyhnu.

Bezlepková dieta

(dieta při alergii na lepek) Dieta představující naprosté vypuštění lepku z potravy. Lepek je součástí ovsa, ječmene, žita a pšenice. Při lepkové dietě je tudíž nutné zcela vypustit všechny potraviny, které obsahují tyto obiloviny.

Breussova dieta

breussova dieta kniha - jídelníček Dieta, která údajně léčí nádorová onemocnění. Spočívá ve takzvaném vyhladovění nádoru. Myšlenka je založena na předpokladu, že nádor je živ pouze z pevné složky potravy. Dieta trvá 42 dní a je během ní z jídelníčku vypuštěna veškerá tuhá strava. Kromě bylinkových čajů smí pacient pít pouze některé zeleninové šťávy. Množství, druhy šťav i pořadí je pevně dáno. Zároveň tato dieta stojí na úplném a trvalém vysazením s kouřením a konci konzumace červeného masa.
Někteří lékaři zpochybňují zcela tuto dietu, už kvůli tomu, že představa o chování nádorů, na níž princip diety stojí, je naprosto mylná. Jiní trvají na tom, že dieta účinná je a za neúspěchem stojí pouze nedodržení přesného postupu diety.

Atkinsova dieta

atkinsova dieta kniha - jídelníček Dieta založená na konzumaci masa a tuků, jinak také uhlohydrátová (karbohydrátová) dieta. Jde o to naučit metabolismus spalovat více tuky a znemožnit tělu vyrábět glukózu. Na diskuzních forech se často objevují špatné zkušenosti s touto dietou. Mnoho jedinců sice zhubnulo 5-10 kilo, ale poté opět nabrali a to i více. Mnozí této dietě také dávají za vinu různé vedlejší účinky. Domnívají se, že tato dieta může tělu uškodit při jejím dlouhodobém užívání a to především pro minimální přísun vitamínů do organismu. Více se dozvíte na ... Adkinsova dieta

South Beach Dieta

southbeach dieta kniha - jídelníček Jak se uvádí na webu southbeachdiet, je tato Dieta pro milovníky jídla. Web proklamuje, že dieta je praktická, zdravá, flexibilní, snadná a efektivní. Tato dieta je rozdělena do tří fází. První trvá dva týdny a je sestavena tak, aby eliminovala chutě a nakopla k hubnutí. Druhá fáze má záměr nastolit stabilní dlouhodobé hubnutí. V druhé fázi zůstáváte dokud nedosáhnete zdravé váhy. Poté je čas přejít ke třetí fázi, fázi životního stylu. Je to o tom jaký bude váš jídelníček a jak budete žít 365 dní v týdnu, a to je klíč k udržení vaší nové váhy.

Typy na diety a jídelníček

Dieta jídelníček 1300 kalorií Dieta jídelníček 1400 kalorií

5 tipů jak udržovat svačinku v práci před vykolejením z diety

1 – Balte si svou vlastní svačinu - Zabalte si štědrou ale ne figuře přátelskou svačinu do krabičky a uvidíte, že bude mnohem snažší odolat všem sladkostem a lákadlům co budou po ruce. Vyzkoušejte třeba jogurt s čokoládovými úlomky, nebo arašídové máslo a med namazané na plátku chleba. Snadno pak můžete uspokojit choutky, aniž byste přetékali v kalhotách.
2 - Investujte kalorie chytře – Dieta je jako hlídání si peněz v peněžence. Jeden kousek koláče vás nezabije, ale sníst každý den celý už jistě dobré není. Zabalte si svačinu na tři dny v týdnu a dva zbývající dny si trochu užijte. Plánování dopředu můžete ušetřit na vašich dopoledních svačinách tím, že se udržíte v mezích požadovaných kalorií.
3 - Nebuďte jako na pastvě – V ty dny, kdy si zvolíte vysoce kalorické pohoštění, buďte ostražití kolik si bagrujete do pusy. Kousek koláče bude vypadat pěkně titěrný na velkém podnose. A studie ukazují, že je mnohem větší pravděpodobnost, že si naložíte druhý a třetí dokud si váš mozek neřekne, že máte dost. Takže pokud si k jídlu zvolíte menší talíř, oklamete mozek, který si bude myslet, že porce na něm je dost velká.
4 – Srkejte něco teplého – Pokud jste případ toho, kdo musí stále něco oždibovat, je lepší ani neochutnat. Plňte si raději žaludek teplým nízkokalorickým nápojem. Čaje mohou být dost nudné, ale některé, jako ty ochucené vanilkou, nebo karamelem vás mohou uspokojit bez příjmu kalorií.
5 – Berte to co váží víc – Pokud u dvou věcí shledáte zhruba stejné kalorické hodnoty, vyberte si tu, co váží víc.

dieta a jídelníček

4 jednoduché triky jak ušetřit peníze a dodržet zdravý jídelníček

  • Vydatná, nízkokalorická jídla, jako jsou polévky a dušená zelenina vás rychle zasytí. Dejte si brambory, zeleninu a vývar a máte jídlo za pár babek. Studie tvrdí, že dietáři, kteří si dají před jídlem lehkou polévku mají menší tendece k přejídání.
  • S vejci nenarušíte váš rozpočet ani dietu. Dvě velká vejce mají okolo 150 kalorií. Zkombinujte je s plátkem nízkotučného sýra a jakoukoliv zeleninou a máte levné jídlo, které nepřekypuje kaloriemi.
  • Mražená zelenina vylepší jídlo zatímco účet z obchodu bude minimální. Přidejte jí hojně do těstovin a jídlo bude dokonalé a kalorií pár.
  • Neobjednávejte si drahou kávu v kavárně. Udělejte si raději doma vlastní, našlehejte si do ní mléko a posypte si ho třeba skořicí. Koření jako skořice jsou nízkokalorická, levná a navíc jsou plná antioxidantů, což je dělá skvělými z hlediska dlouhodobého zdraví.

Jak zdravě vylepšit buchty

  • Přidejte do buchty lněná semínka pro více vlákniny a omega-3 mastné kyseliny.
  • Používejte přírodní sladidla jako med, nebo syrupy z ovoce.
dieta a jídelníček
netprint - tisk letáků, tisk vizitek, propagační technika diety jídelníček flash web studio nanoit prášky na hubnutí mravenci - hubení štěnice moskyto bar světla a osvětlení LUXO výroba bannerů základní a mateřská škola pro tělesně postižené Liberec truhlářství Karel
kontakt - ok@nanoit.cz